  • Data: 2004-05-04 10:34:03
    Temat: Re: Gwarancja na towary z uni.
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/2/2004 1:31 PM, m...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
    > Witam.
    > Mam pytanie: jesli kupie np. telewizor na terenie uni i on mi sie nie daj
    > boze zepsuje to czy bez problemu bede mogl go naprawic w serwisie (gwarancja)
    > na terenie polski?

    Raczej nie - pomijając względy ekonomiczne i prawne istnieją praktyczne:
    - modele na poszczególne rynki potrafią się różnić, więc lokalny
    dydtrybutor musiałby posiadać części zamienne do modeli, które nie są na
    danym rynku sprzedawane - co podnosi koszty - jedynym beneficjentem
    takiego układu byłby kupujący - więc producent stara się takie
    rozwiązanie wyeliminować.

    Pzdr: Catbert