    From: JFK <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja na oprogramowanie
    Date: Sun, 27 Jun 2004 20:42:20 +0200

    Dnia Sun, 27 Jun 2004 01:09:21 +0000, poreba napisał(a):

    > No to niech będzie "rękojmia" - niezgodność z umową,
    Prawnikiem nie jestem ale w licencji GNU (zapewne w tych produkcji M$
    jest podobnie)
    napisano tak:
    "...
    Ten program jest rozpowszechniany w nadziei użyteczności,
    lecz BEZ ŻADNEJ GWARANCJI, nawet bez gwarancji z tytułu
    RĘKOJMI lub PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONEGO CELU..."
    czyli krotko mowiac umawiamy sie ze ten program "jest do niczego"
    jak zdolasz go uzyc do czegokolwiek to sie ciesz ale jak nie to nie miej
    pretensji do tworcow :)
    o ile wiem takie oswiadczenie ze program przyjmuje sie "as is" jest we
    wszystkich licencjach
    jesli masz osobna umowe w ktorej jest napisane ze ten program cos robi to
    mozesz sie buntowac (tak samo jak jest ustalone w momencie kupna ze karta
    graficzna ma wyswietlac grafike)
    inaczej niestety nie.
    pozdrawiam i polecam darmowe programy (przynajmniej nie placisz za bledy
    tworcow ;-)

    --
    JFK