    From: "tomek" <1...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja na naped po naprawie
    Date: Wed, 1 Jun 2005 20:07:51 +0200

    > jeśli była to reklamacja na podstawie gwarancji, to w przypadku
    > konsumenta nie ma już przepisu, który by tak nakazywał

    Czy jako konsument mozna rozumiec firme? Nagrywarka zostala kupiona do
    firmy w ktorej pracuje, wraz ze sprzetem otrzymalem gwarancje door2door
    (chodzi o plextora). Wiem ze czesto robi tak HP - wymienia sprzet na
    sprawny i nie chce przedluzac gwarancji. Na stronie federacji konsumenta
    niewiele znalazlem, a telefonicznie dowiedzialem sie ze najprawdopodobniej
    gwarant nie ma racji ale wciaz nie mam czarno na bialym jaki przepis to
    okresla.
    Pozdrawiam
    Tomek