    From: "JarekT" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja, dysk twardy
    Date: Fri, 6 Sep 2002 23:29:46 +0200

    > Ostatnio zepsul mi sie twardy dysk. Byl na gwarancji, wiec go oddalem - po
    > miesiacu(!) dotarl do mnie nowy (po miesiacu, bo sprzedawca musial go
    > odeslac do producenta, ten zbadal sprawe i dopiero wtedy odeslal nowy).
    > Po dwoch dniach nowy dysk przestal dzialac. Niestety po jakims czasie zaczal
    > znowu dzialac (co raczej utrudni mi udowodnienie usterki). Ale praca na
    > takim dysku to jak siedzenie na bombie, wiec mam zamiar go reklamowac.
    >
    > Do czego ja w ogole mam prawo?
    > Najchetniej to bym wzial pieniadze spowrotem (na podstawie Art. 560), tylko
> [...]

    Witam
    Nie wiem, co to znaczy, że dysk działał, przestał i znowu działa. Ale ja bym się
    przyjrzał:
    1. crossom (także zasilającym) i samemu zasilaczowi
    2. płycie głównej (kontroler - jak działaja inne napędy)
    3. systemowi (wirusy)
    4. Ogólnie konfiguracji (zgodność podzespołów)
    Jeśli chcesz koniecznie pozbyć się tego dysku to załatw mu bad-sectory i
    skorzystaj z rękojmi (wada ukryta).

    Pozdrawiam
    JarekT