eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, dysk twardy › Re: Gwarancja, dysk twardy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-
    mail
    From: "N30" <n...@h...sk.no.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja, dysk twardy
    Date: Sat, 7 Sep 2002 11:43:14 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <alcijf$88t$1@news.tpi.pl>
    References: <3d78d740$1@newspilot.put.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: pd162.poznan.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1031392687 8477 213.76.221.162 (7 Sep 2002 09:58:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Sep 2002 09:58:07 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:106575
    [ ukryj nagłówki ]

    W tych jakze trudnych czasach Użytkownik z przepieknym mailem
    <nowiesz(at)mail(dot)icpnet(dot)pl> wydziergal :

    > Witam szanownych grupowiczow!
    >
    > Ostatnio zepsul mi sie twardy dysk. Byl na gwarancji, wiec go oddalem
    > - po miesiacu(!) dotarl do mnie nowy (po miesiacu, bo sprzedawca
    > musial go odeslac do producenta, ten zbadal sprawe i dopiero wtedy
    > odeslal nowy). Po dwoch dniach nowy dysk przestal dzialac. Niestety
    > po jakims czasie zaczal znowu dzialac (co raczej utrudni mi
    > udowodnienie usterki). Ale praca na takim dysku to jak siedzenie na
    > bombie, wiec mam zamiar go reklamowac.
    >
    > Do czego ja w ogole mam prawo?
    > Najchetniej to bym wzial pieniadze spowrotem (na podstawie Art. 560),
    > tylko czy to jest rekojmia? Art. 559 mowi, ze nie chyba ze "wady
    > wynikły z przyczyny tkwiącej już poprzednio w rzeczy sprzedanej".
    > Prawde mowiac to nie potrafie sobie wyobrazic innej przyczyny (oprocz
    > mojej winy, ale wtedy nawet gwarancja mi nie przysluguje), tylko czy
    > to sie da udowodnic? W kazdym razie, niezaleznie od tego, nie mam
    > ochoty czekac kolejnego miesiaca. Co ja moge z tym zrobic???

    oddac ten na gwarancji i umowic sie z sprzedawca ze ty kupisz sobie nowy
    dysk a w momencie jak stary zostanie wymieniony na nowy(bo dyskow sie nie
    naprawia chyba ze uszkodzenie programowe) to ty wyrownasz tylko roznice w
    cenie a sprzedawca tamtego sprzeda komu innemu.

    --
    Pozdrawiam
    n...@s...pl
    http://e-wioska.net/~n30/
    [22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi?
    :P



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1