  • Data: 2003-03-11 23:39:58
    Temat: Re: Gwarancja a firma ktora zakonczyla dzialalnosc
    Od: huski <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Albercik" <r...@p...onet.pl> pisze w
    news:b4l1lt$h9p$1@news.onet.pl:

    > Czy osoba do ktorej nalezala firma ma obowiazek jeszcze przyjac mi
    > gwarancje na produkt ktory mi sprzedala ??
    > Czy tego musze juz dopilnowac u dystrybutora sprzetu w ktorym ta firma
    > sie zaopatrywala jezeli jest taka mozliwosc ?

    z doswiadczenie moge Ci powiedziec, ze dystrybutor powie "ze gwarancj jest
    zewnetrzna i on nie ma z nia nic wspolnego" co produktu to chyba nie ma.
    Przeciez moze byc tak, ze firma nie nalezala do jednej osoby a byla duza
    spolka akcyjna kto wtedy mialby przyjac to urzadzenie, akcjonariusze ?

    --
    huski
    h...@i...pl