  • Data: 2006-04-10 14:22:35
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:e1d5pb$egv$1@inews.gazeta.pl...
    > przeczytalem twoj post i wiem jaka bedzie twoja argumentacja za wina

    Nic nie wiesz. Tylko ci sie wydaje, że wiesz, zwłaszcza o mnie. Nie zabawiaj
    się w psychologa amatora bo ci to źle idzie.

    >Nie wlozylem slow w twoje usta zalozylem ze tak
    > powiesz (i nadal podtrzymuje) , a to co innego niz zarzucac komus
    > POWIEDZENIE (po fakcie) czegos czego nie powiedzial.

    A skąd wiesz, że w ogóle chciałam się wypowiadać w tym temacie? Czemu coś z
    góry zakładasz jako pewnik? To nieetyczne.. a ty to wszakże tak bardzo to
    potępiasz.
    Jeszcze raz powtarzam, jak będę miała ochotę to sama sklecę post, nie
    wyręczaj mnie, jeszcze nie jestem ubezwłasnowolniona.

    Pozdrawiam,
    Akulka