  • Data: 2004-03-17 23:25:48
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/03/2004 23:48, salto wrote :

    > choc nie znam terminu mam nieodparte wrazenie ze charakterystyczny jest
    > dla chamow i gburow
    > podobnie jak skracanie dystansu w stosunku do ludzi nieznajomych w
    > szczegolnosci bez ich przyzwolenia

    Taki zwyczaj, że w Usenecie wszyscy są na Ty. Taki zwyczaj, że w
    Usenecie opowiada się pod cytatem. Taki zwyczaj, że pisząc pełnymi
    zdaniami rozpoczynającymi się od wielkiej litery, a kończącymi kropką
    okazuje się szacunek rozmówcy. Taki zwyczaj, że pisząc w języku polskim
    stosuje się polskie znaki diakrytyczne. Taki zwyczaj, że podpisuje się
    pełnym imieniem i nazwiskiem. [Zwykle jednak nie czepiamy się, jeśli
    jedna (no może dwie, ewtl. trzy) z tych zasad zostanie złamana. Szanowny
    przedpiszca (przedpiszczyni?) złamała znacznie więcej to i niektórzy
    nerwowo reagują.]

    Jeśli wejdziesz między wrony...

    [FUT. poster, bo offtopic]
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Those who dream by day are cognizant of many things which escape those
    who dream only by night. (Edgar Allan Poe, "Eleonora")