  • 51. Data: 2004-03-17 23:25:48
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 17/03/2004 23:48, salto wrote :

    > choc nie znam terminu mam nieodparte wrazenie ze charakterystyczny jest
    > dla chamow i gburow
    > podobnie jak skracanie dystansu w stosunku do ludzi nieznajomych w
    > szczegolnosci bez ich przyzwolenia

    Taki zwyczaj, że w Usenecie wszyscy są na Ty. Taki zwyczaj, że w
    Usenecie opowiada się pod cytatem. Taki zwyczaj, że pisząc pełnymi
    zdaniami rozpoczynającymi się od wielkiej litery, a kończącymi kropką
    okazuje się szacunek rozmówcy. Taki zwyczaj, że pisząc w języku polskim
    stosuje się polskie znaki diakrytyczne. Taki zwyczaj, że podpisuje się
    pełnym imieniem i nazwiskiem. [Zwykle jednak nie czepiamy się, jeśli
    jedna (no może dwie, ewtl. trzy) z tych zasad zostanie złamana. Szanowny
    przedpiszca (przedpiszczyni?) złamała znacznie więcej to i niektórzy
    nerwowo reagują.]

    Jeśli wejdziesz między wrony...

    [FUT. poster, bo offtopic]
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Those who dream by day are cognizant of many things which escape those
    who dream only by night. (Edgar Allan Poe, "Eleonora")

  • 52. Data: 2004-03-18 00:06:38
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Na gebe chce go teraz oskarzac? W procesie poszlakowym? Smiech na sali.
    > Trzeba bylo od razu a nie po roku dzialac.

    Zeznania pokrzywdzonej, w których wskazuje ona sprawcę,
    nie są poszlakami, lecz decydującym dowodem w sprawie.
    Inna sprawa jak te zeznania potraktuje prokurator i sąd
    w sytuacji, gdy zawiadomienie złożono po takim czasie.

  • 53. Data: 2004-03-18 00:08:52
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > Tylko sprawcy nie da się udowodnić. Zakładając brak świadków dodatkowo
    wróżę
    > odpowiedzialność dziewczyny z art.234KK (fałszywe oskarżenie).

    Spróbuj to udowodnić.

  • 54. Data: 2004-03-18 00:10:46
    Temat: Re: Gwa3t - czy mo?na jeszcze co? zrobia
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > Nie mają podstawy aby nie przyjąć.

    Nie mają podstawy prawnej, by przyjąć przemądrzałku.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 55. Data: 2004-03-18 00:13:30
    Od: "Marcys" <m...@x...pl>

    Uzytkownik "Paul" <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl> napisal w wiadomosci
    > On 17 Mar 2004 01:04:31 +0100, c...@g...pl (A.S.) wrote:
    >
    > I psa uspic bo nie pilnowal.

    Moze mial wolne.

  • 56. Data: 2004-03-18 00:27:22
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    > Nie mają podstawy prawnej, by przyjąć przemądrzałku.

    Mają OBOWIĄZEK przyjąć zawiadomienie o przestępstwie.
    Zawiadomienie może złożyć każdy, kto powziął wiadomość
    o zaistnieniu przestępstwa, nie tylko pokrzywdzony.
    Dopiero potem muszą ustalić, czy osoba uprawniona
    złoży wniosek o ściganie, o ile jest on wymagany
    (a w przypadku zgwałcenia jest).
    Przy braku wniosku policja lub prokurator wyda postanowienie
    o odmowie wszczęcia postępowania.

  • 57. Data: 2004-03-18 01:00:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcyś wrote:

    > Zeznania pokrzywdzonej, w których wskazuje ona sprawcę,
    > nie są poszlakami, lecz decydującym dowodem w sprawie.

    Decydującym? Chyba sobie żartujesz.

  • 58. Data: 2004-03-18 01:01:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    salto wrote:

    > choc nie znam terminu mam nieodparte wrazenie

    Mikrosyf - popularne przezwisko niepopularnej firmy powszechnie
    używanego kosztownego 'systemu operacyjnego' o miernej jakości.

    > ze charakterystyczny jest dla chamow i gburow
    > podobnie jak skracanie dystansu w stosunku do ludzi nieznajomych w
    > szczegolnosci bez ich przyzwolenia

    Skróć to, lamerze: *plonk*

  • 59. Data: 2004-03-18 01:50:46
    Od: "salto" <s...@t...pl>

> [...]
    > jedna (no może dwie, ewtl. trzy) z tych zasad zostanie złamana. Szanowny
    > przedpiszca (przedpiszczyni?) złamała znacznie więcej to i niektórzy

    duzo zarzutow - czesc pewnie uzasadniona - wszystkei jednak formalne

    zas malutkie stweirdzenie : niektórzy nerwowo reagują.] - to w istocie
    przyznanie mi racji co do zarzutow chamstwa i gburostwa ktore postawilem (i
    ktore podtrzymuje - porsze przeanalizowac sformulowania ktorych uzyli dwaj
    rozmowcy - nie pozostawiaja watpliwosci)

    szkoda ze tak malutkie ze ledwie zauwazalne

    (tym bardziej szkoda ze ja w kwestii formalnej jak najbardziej i
    niezwlocznie przyznalem racje praktycznie chyba tez jest to widoczne!

    salto

  • 60. Data: 2004-03-18 02:11:29
    Od: "salto" <s...@t...pl>

    > Mikrosyf - popularne przezwisko niepopularnej firmy powszechnie
    > używanego kosztownego 'systemu operacyjnego' o miernej jakości.

    i co to niby wyjasnia - a jesli nawet przyjac te wyjasnienia - to i tak
    logicznie rzecz biorac jest to kompletna bzdura

    > Skróć to, lamerze: *plonk*

    utwierdzam sie w tym co wczesniej przypuszczalem
    i wzajemnie