  • 1. Data: 2007-01-25 22:52:55
    Temat: Grzywna za niestawiennictwo w charaterze świadka,
    Od: "Zi3lu" <z...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczow.
    Nie ukrywam, ze licze na pomoc z Waszej strony.
    Znajoma dostala grzywne 250pln za niestawinnictwo na wezwanie w
    charakterze swiadka,tlumaczyla ze nie dostala tego wezwania,Po czym
    dostala nastepne wezwanie,ale wyjechala ze tydzien do Holandii.Jak
    wrocila dostala postanowienie Komendanta Strazy Miejskiej o kolejnej
    grzywnie 500pln za "razaca niedbalosc" i (z tego co mi mowila,nie
    widzialem tego pisma) moze sie odwolac.Czy ktos mi moze pomoc rozwiazac
    ten kazus?:>Bede bardzo wdzieczny za pomoc.Aha.To pismo doszlo na
    poczte do niej 12.I,ponowne awizo 19 i odebrala dziasiaj.
    Bardzo prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2007-01-25 23:32:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zi3lu" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Znajoma dostala grzywne 250pln za niestawinnictwo na wezwanie w
    > charakterze swiadka,tlumaczyla ze nie dostala tego wezwania,

    A dostała je, czy nie?

    > Po czym
    > dostala nastepne wezwanie,ale wyjechala ze tydzien do Holandii.

    Odebrała to drugie wezwanie?

  • 3. Data: 2007-01-26 10:14:25
    Od: "Zi3lu" <z...@w...pl>

    Pierwszego wezwania nie dostala a drugie odebrala i rzeczywiscie
    zaniedbala pojscie i zeznanie..

    wezwanie?

  • 4. Data: 2007-01-26 13:41:30
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Jak zaniedbala bedzie musiala placic!

    Użytkownik "Zi3lu" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

  • 5. Data: 2007-01-27 20:55:11
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

> [...]
    > dostala postanowienie Komendanta Strazy Miejskiej o kolejnej
    > grzywnie 500pln za "razaca niedbalosc" i (z tego co mi mowila,nie

    A za co ta grzywna od Komendanta Straży Miejskiej ?? Co jest tą rażącą
    niedbałością ??

    Pozdrawiam Przemek