  • Data: 2009-07-08 11:39:01
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > to teraz prosze pokaz mi zawartosc swojego dysku- zebym sie upewnic,
    > ze nie jestes pedofilem/terrorysta/whatever.
    > nie chcesz? oj, wpadles...

    Nie widze problemu. Mysle, ze bys sie mocno zdziwil. Nie mam nic
    pedofilskiego, terrorystycznego., pirackiego itp.
    Oryginalny windows, darmowy pakiet openoffice (moim zdaniem lepszy od
    platnego Office'a), kilka ORYGINALNYCH,
    i kilka legalnych darmowych gier, zero filmow, czy MP3. Z muzyki mam bardzo
    szczegolne gusta. Nie slucham tej totalnej papki,
    ktora teraz leje sie zewszad, wiec nie musze nic sciagac. Na plyty mnie
    stac. Jedyna sciagana muzyka, jaka mam to kilka plyt SBB, bo sa nie do
    kupienia,
    ale SBB samo wyrazilo oficjalnie zgodne na sciaganie ich muzyki :) Mam
    sciagnieta cala dyskografie Pink Floyd, ale mam ja tez cala na winylach,
    wiec nie jest to piractwo. Filmow nie sciagam, bo mam niezle kino domowe, i
    szkoda mi go na badziewie z internetu. Za to mam spora kolekcje filmow
    oryginalnych. Ciezko by Ci bylo znalezc u mnie cos nielegalnego :) Przede
    wszystkim jestem chory na punkcie uczciwosci.
    Po za tym zarabiam wystarczajaco, ze mnie stac, zeby nie ryzykowac.