    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grupy dyskusyjne
    Date: Tue, 25 Jun 2002 12:28:43 +0200

    Igo wrote:

    > Jesli jednak podam takiego, jak jest podany w polu From to chyba nie ma
    > problemu - ale wlasnie chodzi o to czy trzeba pytac o sama tresc... Czy
    > jest to jakos (chociaz posrednio) okreslone przez jakies ustawy?
    > Bo pytanie autora sprawia problemy:
    > * dlugi czas oczekiwania - nie moge od razu wrzucic maila na strone,
    > musze czekac na reakcje autora;
    > * zasypywanie autora niekoniecznymi mailami;
    > * jesli chce opublikowac okolo 100 postow, to trudo sie polapac, na
    > ktore mam juz zezwolenie, na ktore nie...
    >
    > pzdr,
    > igo

    Panie Igo,

    zapewniam Pana, ze prawo autorskie potrafi sie polapac w 100 postach i
    stwierdzic,
    na ktore Pan zezwolenie ma , a ktore zostaly opublikowane z naruszeniem
    praw autorskich.
    Czy spotkal sie Pan w jakimkolwiek kraju na swiecie z praktyka
    przedrukowania czyis wypowiedzi,
    takze tych z usenetu, bez zgody autorow ?
    W ogole jak Panu mogl do glowy przyjsc taki absurdalny pomysl, ze moze
    Pan przedrukowywac czyjas wlasnosc intelektualna bez zgody.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@