    From: i...@i...prv.pl.ANTYSPAM (Igo)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grupy dyskusyjne
    Date: Tue, 25 Jun 2002 09:25:38 +0000 (UTC)

    Peter 'Mikolaj' Mikolajski (c...@a...ow.pl) napisales:
    > Ke'dem guerfel i...@i...prv.pl.ANTYSPAM (Igo) ihn
    > news:slrnahg8ub.1un.igo@localhost.localdomain: takh oblivyn ihn aa'kua
    > pl.soc.prawo

    > Pytaj autora. Pomijajac kwestie czysto techniczne (moge nie chciec,
    > zeby ktos to opublikowal), to wkurzylbym sie, gdyby ktos zmienil
    > mojego maila na prawidlowy i takiego umiescil na stronie.
    > Byloby to kolejne miejsce z adresem dla generatorow spamu. :o(

    Jesli jednak podam takiego, jak jest podany w polu From to chyba nie ma
    problemu - ale wlasnie chodzi o to czy trzeba pytac o sama tresc... Czy
    jest to jakos (chociaz posrednio) okreslone przez jakies ustawy?
    Bo pytanie autora sprawia problemy:
    * dlugi czas oczekiwania - nie moge od razu wrzucic maila na strone,
    musze czekac na reakcje autora;
    * zasypywanie autora niekoniecznymi mailami;
    * jesli chce opublikowac okolo 100 postow, to trudo sie polapac, na
    ktore mam juz zezwolenie, na ktore nie...

    pzdr,
    igo