    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Date: Sun, 4 Jun 2006 19:03:21 +0200

    Dnia 4 cze o godzinie 18:42, na pl.soc.prawo, rambo napisał(a):

    > Nie. Mamy akademicki przypadek NIEDBALSTWA ze strony sasiada.

    Pytanie testowe: krórego sąsiada?
    Niedbale toszczy się o dziecko .... może być? :)

    > Pytanie testowe w sadzie: czy pogryzienie dziecka da sie w tym
    > konkretnym przepadku przewidziec przez wlasciciela?

    Właściciela .... ekhmmm dziecka czy psa? :)

    > Nie ma ZADNEGO znaczenia z czego jest ogrodzenie. Znaczenie ma, czy
    > wlasciciel moze przewidziec szkode przy obecnym stanie plotu.

    Właściciel czego? Psa, płotu czy dziecka?

    > Absolutnie nie. Dla zajscia NIEDBALSTWA (tego prawnego, a nie
    > literackiego) na stronie ciazy obowiazek zapobiezenia szkodzie, kiedy ja
    > da sie przewidziec.

    Mam przewidzieć że do sąsiada np. przyjedzie facet z chomikiem i mój pies
    go pożre gdy ten chomik wejdzie na mój teren ...... może być taka opcja?
    :)

    > Nie ma rownosci pomiedzy obowiazkami sprawcy i ofiary.

    Kto w Twoim odczuciu jest "ofiarą" a kto "sprawcą"?

    > Czy ten pies umie czytac? :-P
    > Na swoim terenie nie mozesz robic wielu rzeczy.

    Wysuwasz tezę że na swoim terenie nie mogę mieć hasającego psa - tak?

    > nie prawda.

    Wow!!
    Zapewne jesteś pierwszym "patrolowym" koszulokiem, purpuratem - i zaczniesz
    zwalać winę za wychowanie bachora na wszystkich za wyjątkiem rodziców.

    > Obowiazek spoczywa na stronie ktora stwarza zagrozenie, kiedy da sie je
    > przewidziec.

    Powtarzasz się.

    > Konczyles szkole w Szczytnie?

    Nie.
    Ale ty chyba pobierałeś u poetza nauki - tudzież jemu podobnych.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany