    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Date: Sun, 04 Jun 2006 14:32:30 +0200

    chefo napisał(a):
    > No to pojechaliście po mnie a nie o to mnie chodziło więc przyznaję się
    > sytuacja jest odwrotna czyli to ja mam psa owczarka a sąsiady dziadek i
    > babcia córkę i córkę córki czyli wnuczkę i o tę tą wnuczkę właśnie cały
    > problem.
    > Odwróciłem sytuację gdyż to on mnie straszy sądami, strażami miejskimi
    > policją, tym że mi psa załatwi

    O ile zabicie psa bedzie potraktowane jako przestepstwo na twoja szkode
    (nie wiem czy tak jest, to pytanie) to wowczas mamy tutaj zmuszanie do
    okreslonego dzialania stosujac grozbe bezprawna (art 191 kk) a to
    stanowi przestepstwo zagrozozne kara do lat 3.
    Proponuje nagrywac to co opowiada a pozniej zrobic z tegouzyte.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".