    From: "maluman" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Groźby przez SMS - byłem na Policji i NIC... pomocy :(
    Date: Thu, 31 Jul 2003 10:07:55 +0200

    > rozpytywania

    > A jak uzywal proxy (przez tajwan) wysylajac smsy to juz praktycznie
    > minimalne szanse ze go zlapiecie. Najlepiej zmienic numer tel.

    Owszem... można zmienić numer, ale z smsa wynika, że komórka jest rzeczą
    "wtórną". Kontakt z ofiarą jest na ulicy, więc co da zmiana? Że nie ostrzeże
    zanim coś zrobi? (W tym toku myślenia zakładam oczywiście, że jest to świr,
    choć równie dobrze może to być jakiś żartowniś)

    Niemniej dziękuję za porady.