    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grozby nieuczciwego sprzedawcy z allegro
    Date: Sun, 20 Feb 2005 19:39:07 +0100

    > Gdyby chcieć do tego literalnie podchodzić, to tam o wiele więcej
    > "wyników"
    > można by było zrobić na osobach działających przeciwko przetargowi
    > publicznemu. Bo taka licytacja, to nic innego. Jak gość licytuje, a
    > później
    > nie kupuje, to teoretycznie popełnia przestępstwo. Sądząc po dyskusjach na
    > alt.pl.allegro, to spora ilość rzeczy jest niezgodna z opisem, a to
    > przecież
    > oszustwo nie zależnie od kwoty. Generalnie, to tam jest wolna amerykanka w
> [...]

    no tak, ale tutaj wszystko przebieglo dobrze, a po roku (okolo tyle mam
    zawieszone konto)
    otrzymuje ten komentarz i to o dziwo po fakcie o ktorym pisalem w watku
    "cham podajacy sie za prawnika" i smiem twierdzic ze chca podwazyc tym moja
    wiarygodnosc
    zebym w momencie zlozenia zawidomienia o przestepstwie (oszustwo w sprawie
    mailingu) wyszedl na oszusta.
    To piwresze co mi do glowy przyszlo. Nie moge odpowiedziec na komentarz bo
    mam blokade,
    najchetniej bym znalzal te osobe i dal po prostru w pysk, ale pomyslalem o
    art 212, ktory by pasowal,
    bo allegro jakby nie patrzec jest miejscem publicznie dostepnym, a negatyw
    kojarzy sie zawsze z najgorszym.

    P.