    From: Staff1703 <s...@w...poprostu.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grozby nieuczciwego sprzedawcy z allegro
    Date: Sat, 19 Feb 2005 21:43:24 +0100

    xcr napisał(a):
    > Po dalszym ignorowaniu mnie przez tego sprzedawce wystawilem mu negatywny
    > komentarz, w ktorym nazwalem go oszustem i zlodziejem - o czym swiadczy wg
    > mnie powyzsza historia.
    >
    > Nagle sprzedawca obudzil sie i mi odpisal:
    >
    > "Informujemy że jeśli w ciągu 72h nie zostaniemy publicznie przeproszeni i
    > nie zostanie wymazany ten komentarz złożymy do prokuratury zawiadomienie o
    > popełnieniu przestępstwa przez pana z art.212k.k."
    >
    > Na co ja odpowiedzialem:
    >
    > "Natomiast wszystko co napisalem o was jest calkowita prawda. Mam na to
> [...]

    Allegro takie komentarze traktuje w następujący sposób:
    "Słowa typu "oszust", "kłamca", "złodziej" i pokrewne, choć mają >
    jednoznacznie negatywny wydźwięk, nie kwalifikują komentarza do
    usunięcia ani edycji treści."

    Raczej nic nie zdziałają w sądzie, szczególnie jeśli masz dowody na
    takie potraktowanie przez sprzedawcę...

    Ale ja się nie znam... :)

    --
    Słaba strona transportu publicznego w Olsztynie organizowanego przez MPK
    w Olsztynie: