  • Data: 2002-06-24 12:23:51
    Temat: Re: Grafolog a podpisy
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek <g...@p...onet.pl> popełnił 24 cze 2002 na pl.soc.prawo
    utwór news:13669-1024877312@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl:

    > Nie zadawaj wiecej pytan.
    OK.
    > Ja robie to zawodowo jako researcher.
    > Dzisiaj przeszukalem/ przejrzalem/przeczytalem kilka tysiecy stron w
    > internecie, aby znalezc to co mnie interesuje.

    wój post ostemplowany jest godziną 2:08, co czyni 128 min. ~7600sek.
    od początku dnia. Zakładając, że Twoje "kilka" to minimalne 2tys stron
    otrzymujemy że przeglądasz i oceniasz 1 stronę przez ok. 4 sek.
    Czy przechodziłeś do tego jakieś specjalne szkolenie?
    Jak długo trwa? No i najważniejsze: jakie masz łącze? bo na SDi,
    z którego piszesz ściągnięcie krótkich tekstowych stron trwa
    jednak parę sekund.

    > Tez bym chcial aby ktos mnie wyreczyl.
    > Zatem sprawdzilem, programy grafologiczne sa, mozna je kupic.
    Czyli teraz po pięciu latach sprawdziłeś ponownie i obaj możemy już być
    pewni.

    pozdro
    poreba