    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grafolog a podpisy
    Date: Sun, 23 Jun 2002 23:39:54 +0000 (UTC)

    Jacek <g...@p...onet.pl> niebacznie popelnil
    news:15914-1024831895@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl:
    > znow nic nie zrozumiales
    > uprawiasz lamerstwo na usenecie zadajac mi pytania osobiste,
    > zamiast je wyslac na privat.
    > Wlasciwa jest grupa programowanie lub algorytmy, niekoniecznie
    > krajowa.
    Znowu cos pokrecilem? Powtorzmy po kolei:
    Ty:"Poza tym w internecie jest program komputerowy,
    ktory analizuje probki pisma"
    ja:piszesz ze JEST, ale widziales AZ 5 lat temu
    Pytam:moze programu NIE MA od lat 4?
    Ty:masz usenet swiatowy,mozesz zadawac wiele pytan.
    (o nazwe tego programu)
    ja:To ja sie pytam na usenecie swiatowym Ciebie
    Ty:Pytanie o nazwe programu jest osobiste. Ja jestem lamerem.

    Wprawdzie moja definicja lamerstwa nie powoduje bym sie czul urazony
    wyczuwam jednak jakies Twoje nieczyste intencje. Dla mnie
    lamer=koniecznosc dalszej nauki. Na przyklad tego by nie ustawiac FUT
    na pl.test ;)
    Mozesz mi wytlumaczyc w prostych zolnierskich slowach, albo tak po
    kurpsiosku:jak slama suce,
    JAK TO ZROZUMIEC?! Skad wiesz ze ten program jest jeszcze wystawiany
    w internecie skoro widziales go 5 lat temu i nie pamietasz nawet
    przyblizonej jego nazwy? Moze to nie byl program grafologiczny? Moze
    to nie byl program komputerowy? Moze to byl program sympozjum?
    Wszystko jest mozliwe, przeciez: "musisz sobie czyscic pamiec i
    pamietac tylko to co mi jest potrzebne w danej chwili"

    Poczyles sie osobiscie dotkniety gdy zapytalem o konkrety?
    pozdro
    poreba