    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grafolog a podpisy
    Date: Sat, 22 Jun 2002 23:23:00 +0200

    poreba wrote:

    > Jacek <g...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > ^^^^
    > Czyli JEST MOŻLIWE iz pomimo ze piszesz ze JEST
    > to juz go NIE MA od lat 4?

    nie zadawaj dziecinnych pytan
    jestem czlonkiem kilku miedzynarodowych stowarzyszen, instytutow i
    otrzymuje mase materialow, a dodatkowo tego szukam co mnie interesuje w
    okreslonym czasie.
    Nie sledze wszystkich tematow codziennie.
    Gdy mnie cos interesuje na swiecie to wiem kogo zapytac, gdzie sie
    zwrocic.
    Pracuje jako Google Researcher i korzystam z najnowszych technologii
    wyszukiwania informacji.
    Czasem kupuje tez ksiazki z Amazonu i z ksiegarni, odwiedzam czytelnie,
    czytam czasopisma.
    Zatem w ciagu miesiaca przemiatam ilosc informacji i wiedzy zgromadzona
    w encyklopedii. Ale to wlasnie oznacza, ze musze sobie czyscic pamiec i
    pamietac tylko to co mi jest potrzebne w danej chwili, a to co potrzebne
    mi bedzie jutro wiem gdzie jutro znalezc.
    Gugle jest naprawde dobra wyszukiwarka, dalej masz usenet swiatowy,
    mozesz zadawac wiele pytan.