  • Data: 2002-08-26 16:49:47
    Temat: Re: Gowniane prawo i pies...
    Od: "VA" <j...@p...fm.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > wiele lat temu radiowa Trójka podała,
    > że zdesperowany człowiek położył
    > się pod drzwiami sąsiada, który
    > miał właśnie wiecznie szczekającego pieska;
    > położył się i .....zaczął szczekać;
    > kiedy piesek przestawał, człowiek zaczynał,
    > piesek odpowiadał i tak w koło Macieju;
    > w końcu piesek zaszczekał się na śmierć;

    Zartyjecie sobie, a ja mam powazny problem. Lato jest a ja w upal w nocy
    musze zamykac okna , kupilem sobie nawet taka rolete i sie dusze w upale,
    wsadzam do uszu niewygodne wkladki, poduszke na glowe, a bydle i tak
    slychac, bo od mego okna jest nie dalej niz 40 metrow i nic go nie zaslania
    oprocz kilku drzewek, ktora nota-bene przeszkadzaja mi aby czyms w gada
    rzucic, bo mi scierwo zaslaniaja. Byl czas, ze sposobem na niego bylo
    rzucenie obok petardy, wowczas wial jak dziki, ale od pewnego czasu to
    jeszcze gorzej, bo wtedy juz pysk mu sie do rana nie zamyka, a tak czasami
    da pospac 2 godzinki. Nie moge go otruc, bo mimo wszystko nie stac mnie na
    to aby zabic zwierzaka, nawet jesli ten nie daje mi zyc, do tego bylbym od
    razu podejrzany i teraz jest wieksza kara za psa niz za czlowieka i zwierze
    ma wieksza ochrone niz czlowiek i 2 latka murowane, wiec po co mi to.
    Myslalem o policji w nocy, ale problem jest w tym, ze kiedy pies szczeka w
    nocy to nie ma wlasciciela, bo ten pracuje wlasnie w nocy i przywiazuje
    bydle do budy i ten skomle i ujada do rana az facet wroci, wiec jak przyjada
    gliny to nie beda przeciez rozmawiac z psem.....