  • Data: 2002-08-27 09:56:57
    Temat: Re: Gowniane prawo i pies...
    Od: fox <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Aug 2002 09:47:35 +0200, "VA" <j...@p...fm.SPAM> wrote:

    >No wlasnie faktycznie gdyby istnialo cos takiego jak emitery jakichs
    >czestotliwosci lub cos w tym stylu to chyba bym zainwestowal. Nawet nie wiem
    >gdzie to szukac. Ale do dzielnicowego chyba sie pofatyguje, bo coz mi

    w internecie mozna znalezc prawie wszystko, poszukaj tam. najprostsze
    to nie bedzie, ale cos moze ci sie uda znalezc. ewentualnie sprobuj na
    innych grupach, moze znajdzie sie jakis technik i znawca biologii,
    ktory poszerzy temat.

    >pozostalo. A gdzie sie dowiedziec o jego telefon, pod 997 czy trzeba dzwonic
    >na komisariat do rejonu?

    to drugie. 997 to nr alarmowy, lepiej im gitary nie zawracaj.

    --
    == f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==