  • Data: 2002-08-26 17:42:32
    Temat: Re: Gowniane prawo i pies...
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VA" <j...@p...fm.SPAM> napisał w wiadomości
    > .............. Nie moge go otruc, bo mimo wszystko nie stac mnie na
    > to aby zabic zwierzaka, nawet jesli ten nie daje mi zyc........
    Gdybyś miał żonę i dzieci to bym powiedział że bardziej się litujesz nad
    głupim zwierzakiem niż na nimi. Sory ale znam ten problem bo przerabiałem i
    denerwuje mnie to że jesteśmy tacy bezradni i że nieraz trzeba się uciekać
    do przeróżnych sposobów aby się pozbyć zawszonego kundla.

    >..... Myslalem o policji w nocy, ale problem jest w tym, ze kiedy pies
    szczeka w
    > nocy to nie ma wlasciciela, bo ten pracuje .........

    Eee to ich problem niech znajdą go, od tego są. Gdyby przyszli do niego w
    dzień i ukarali to by było po problemie.

    ////////
    /// /// Adamex