    From: "Adamex" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gowniane prawo i pies...
    Date: Mon, 26 Aug 2002 16:38:24 +0200

    Użytkownik "VA" <j...@p...fm.SPAM> napisał w wiadomości
    > Jakis miesiac temu pisalem tu, ze mamy powazny problem z psem, ktory
    szczeka
    > cala noc na sasiedniej posesji i ktorego wlasciciel ma to gdzies. .......

    Ja bym jeszcze zrobił tak.
    Dzwoniłbym pod 997 z prośbą o interwencję.
    Nie jestem prawnikiem ale wiem że zakłócanie ciszy nocnej (od 22.00 do 6.00)
    jest wykroczeniem więc niech g.... interweniują.
    Gdyby olali sprawę to dzwoniłbym telefon za telefonem strasząc ich że
    zadzwonię i obudzę komendanta jak nie ruszą tyłka.
    Najprościej jest komuś zlecić aby się sam się zajął sprawą.
    Ale lepiej wcześniej się nie wychylać bo potem są domysły komu ten pies
    najbardziej przeszkadzał.

    ////////
    /// /// Adamex