    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gościu ze śmigłem
    Date: Sun, 1 Feb 2009 23:14:36 +0100

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:01c5.00000219.4986036c@newsgate.onet.pl...
    > W grę nie wchodzi - bida, ponadto wszelki kontakt z urzędem przyprawia
    > mnie o torsje :(

    Budowlaniec, to prywatna inicjatywa, a nie urząd.

    > Wiotkiego? 1,5 cala... Ponadto chciałem całość ubezpieczyć. Odciągi
    > raczej nie wchodzą w grę, bo małżonka zabije się o te linki a później
    > złość wyładuje na mnie :).

    Oj! Nie obraź się, ale nie za wielkie masz o tym pojęcie. Pod adresem
    http://darmowa-energia.eko.org.pl/pliki/wiatr/d35_1k
    w.html masz projekt
    takiego wiatraka. Zobacz, jaki tam maszt zastosowano i zastanów się czemu.

    > To by było bardzo łatwe. W zasadzie wystarczy, żeby wystawało z metr nad
    > komin. Niestety, dach stromy, ja z lękiem wysokości, a majstrów w
    > zasadzie staram się nie dopuszczać na bliższą odległość. Dlatego
    > pomyślałem o tym maszcie przy garażu. Ale pomyślę jeszcze o tym kominie.

    Tylko, żeby Ci z kominem nie pofrunęło.