  • 1. Data: 2005-12-01 10:58:29
    Temat: " Górnik " i " praca górnicza" - definicje.
    Od: Leszek<m...@o...pl>

    Witam.
    Czy mógłby ktoś mi pomóc w znalezieniu definicji pojęcia " Górnik" i " praca
    górnicza " ? Z góry dziękuję.
    Leszek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-01 14:32:23
    Temat: Re: " Górnik " i " praca górnicza" - definicje.
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Leszek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mógłby ktoś mi pomóc w znalezieniu definicji pojęcia " Górnik" i "
    > praca
    > górnicza " ? Z góry dziękuję.

    Kombinujesz jak załapać się na wcześniejszą, sponsorowaną przez "nie
    górników", emeryturę? Jak znajdziesz sposób to daj znać...tylko nie na
    grupę bo będziemy w Polsce mieli samych górników... ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-12-01 14:35:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    gg napisał(a):

    > Kombinujesz jak załapać się na wcześniejszą, sponsorowaną przez "nie
    > górników", emeryturę? Jak znajdziesz sposób to daj znać...tylko nie na
    > grupę bo będziemy w Polsce mieli samych górników... ;)

    Ja już złożyłem wniosek o zmianę na umowie ;) na górnika
    przodowego ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 4. Data: 2005-12-01 16:20:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Ja już złożyłem wniosek o zmianę na umowie ;) na górnika przodowego ;)

    No wlasnie... moze bym tak zalozyl na dzialce kopalnie wegla kamiennego,
    czy cos podobnego?

    Nie sadze zebym cos znalazl pod dzialka, ale moge siebie i znajomych
    zatrudnic jako gornikow :)

  • 5. Data: 2005-12-01 20:06:22
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 1 gru o godzinie 17:20, na pl.soc.prawo, Tomasz Pyra napisał(a):

    > No wlasnie... moze bym tak zalozyl na dzialce kopalnie wegla kamiennego,
    > czy cos podobnego?

    Uuuu. koncesje, dopuszczenia, zgody, opinie, uprawnienia, opłaty
    eksploatacyjne na rzecz gminy/miasta ..... ;)
    Odszkodowania za szkody górnicze..... raczej Ci sie to nie bardzo by
    opłacało ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2005-12-01 20:30:04
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Artur Ch. wrote:

    > Uuuu. koncesje, dopuszczenia, zgody, opinie, uprawnienia, opłaty
    > eksploatacyjne na rzecz gminy/miasta ..... ;)
    > Odszkodowania za szkody górnicze..... raczej Ci sie to nie bardzo by
    > opłacało ;)

    Jak na większą skale pociągnie <> 500szt znajomych, to i koncesje i inne
    nie straszne.
    MZ

  • 7. Data: 2005-12-02 07:41:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Artur Ch. napisał(a):

    > Uuuu. koncesje, dopuszczenia, zgody, opinie, uprawnienia, opłaty
    > eksploatacyjne na rzecz gminy/miasta ..... ;)
    > Odszkodowania za szkody górnicze..... raczej Ci sie to nie bardzo by
    > opłacało ;)

    Oj tam... nie musze fedrowac glebiej niz wolno bez pozwolen... ile to?
    1.5m? :>

  • 8. Data: 2005-12-02 12:28:02
    Od: leszek<m...@o...pl>

> [...]
    > Leszek
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    Dowiedziałem się od Was jak otworzyć kopalnie i bardzo Wam za to dziękuję.Póki
    co pozostanę przy swoim "Biedaszybie".Nadal jednak nie wiem co oznaczają
    enigmatycznie brzmiące pojęcia "Górnik" i "praca górnicza".Czyżby nikt nie
    wiedział ?

  • 9. Data: 2005-12-02 14:21:42
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 2 Dec 2005 12:28:02 +0000 (UTC),
    leszek <m...@o...pl> screamed:

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=17374

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 15:21:35 user up 10813 days, 3:16, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Do you like me for my brain or my baud?