    From: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Głupota...
    Date: Sun, 18 Jan 2004 19:30:37 +0100
    Sender: l...@o...pl@80.51.198.189

    news:buegoc$oqj$4@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Roberto 666" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fikcja literacka rządzi się swoimi prawami. To nie zdjęcie, że można
    > zbadać ile lat ma dziewczyna na nim. Ale by ten człowiek więcej nie
    > zawracał Ci głowę, to napisz drugi odcinek tej powieści, gdzie dziewczyna
    > przyznaje się, że tak naprawdę ma 15 lat i jeden dzień, a poprzednio
    > kłamała. Ciekawe o co Ci wówczas oskarży i jak dowiedzie, że jednak ma
    > faktycznie 14?

    Ot i wyjscie z sytuacji.

    Gwoli scislosci nikogo o nic nie zamierzalem oskarzac. Ale dyskusja jak to
    zwykle bywa zwykle tak sie rozwinela ze zaczela swoje wlasne zycie. Kazdy po
    trochu cos dopisywal, inny mu odpowiadal kilka osob jak zwykle nie
    wytrzymalo i rzucilo wiazanka wyzwisk. Sam stracilem rozeznanie o co tu
    chodzi, mimo ze dyskusja ta wyszla ode mnie po tym jak przeczytalem
    przedmiotowe opowiadanie.

    Proponuje zakonczyc to slowami Anzelma z rzeczonej grupy:
    "Patologia nie powinna być źródłem rozrywki, czyż nie?"

    NoMAD