    From: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Głupota...
    Date: Sun, 18 Jan 2004 14:41:26 +0100

    > Dyskusja byla o prawa polskim. Konkretnie art. 202 par 3. Sam ja
    > rozpoczalem. Stad moja odpowiedz. Jak wytezysz wzrok to moze dostrzezesz
    > jeszcze taki znaczek: " :-) ". Wiec nie probuj rozpoczynac innego watku

    NoMADzie, powiedz mi prosze, bo jestem tego ciekaw, czy pomijajac kwestie
    prawne naprawde uwazasz, ze opowiadanie ktorego dotyczy watek jest czyms
    niewlasciwym, co nie powinno sie pojawic w internecie? Jaki jest Twoj
    stosunek do wypowiedzi sedziego ktora byla zacytowana w tym watku?

    Czy sadziszr, ze American Beauty powinno byc zakazane w Polsce z racji
    istnienia art. 202 par 3? Podobnie jak i Romeo i Julia?

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko