  • Data: 2004-12-22 18:56:39
    Temat: Re: Gdzie zglaszac wlamania do mojego komputera na Policji?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Pospiech" <p...@d...zabrze.pl> napisał w wiadomości
    news:cqbv1m$87v$2@atlantis.news.tpi.pl...

    A mógł byś coś więcej na temat tego czynu napisać. Bo najczęściej ma to
    postać opisaną w art. 287 kk, i wówczas oczywiście jest możliwe prowadzenie
    postępowania karnego w takiej sprawie. Zgłasza się pisemnie, bądź osobiście
    na Policji lub Prokuraturze. Telefonicznie, to możesz wezwać patrol
    interwencyjny który w drodze wyjątku spałuje hosta i założy kajdanki na
    kabelku od netu, co w znanych mi przypadkach raczej niczemu nie zapobiegło.