  • Data: 2005-01-04 03:44:56
    Temat: Re: Gdzie zglaszac wlamania do mojego komputera na Policji?
    Od: "Robert" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgłoś tu: http://www.tp.pl/dom/bws/zglaszanie/formularz.php

    > Czy w ogole warto takie cos zglosic?

    Tylko jeśli sprawa jest poważna, (wtedy zgłoś na policje) np utrata waznych
    danych, uszkodzenie dusku, sprzętu, przechwycenie numerów haseł pinów do kart,
    kont bankowych etc. i związane z tym oszustwa zwłaszcza na duże sumy itp

    Jeśli nie jest to nic poważnego to tylko zabezpiecz komputer na przyszłość
    (firewall itp)