    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
    Date: Sun, 30 Jun 2019 16:28:31 +0200
    <5d173b51$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <o...@t...home>
    <s...@p...org>
    <o...@t...home>
    <s...@p...org>
    <o...@t...home>
    <s...@p...org>
    <o...@t...home>
    <s...@p...org>

    W dniu .06.2019 o 13:31 Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:

    Ty jednak jesteś zwyczajnym głupcem, bez szans na poprawę i chyba mającym
    niewiele do stracenia.

    Wyciąłem, co zaciemnia obraz - jakieś wymęczone na siłę "zalety" nie
    zmienią faktów - strona bezpieczna nie jest, tyle chciałem wykazać i
    wykazałem.

    > Jeśli już pojawienie się informacji, że mail znanego polityka jest na
    > jakimś
    > niewłaściwym serwisie i miałoby to narazić go na konsekwencje większe niż
    > "walnięcie wstydziocha" (np. mógłby być obiektem szantażu), to informacja
    > taka powinna być ujawniona i prawidłowo obsłużona.

    Zatem kontynuujemy wiwisekcję (dla zabawy, znudzeni nie czytają i już
    wyrobili sobie opinię)...

    Cytuję za bardziej odważnymi od siebie:
    "Przyczepiło się .... do statku i woła: płyniemy!"

    Wojciech od "kiedyś zajmowałem się bezpieczeństwem, więc jestem
    autorytetem" przeszedł do tzw. sygnalisty, czy jak tam nazwano obrońców
    społeczeństwa przed władzą...

    Wojciech politykiem nie jest, nikt nie będzie śledził jego konta. To
    bezcelowe - żeby rozrabiać trzeba mieć wyobraźnię, a u Wojciecha jej nie
    widzę.

    Ale już dość o naszej gwieździe...
    Ja wymiękam i wskakuję do jeziora.

    --