    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
    Date: Sun, 30 Jun 2019 11:11:30 +0200
    <5d120e1e$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5d173b51$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <o...@t...home>
    <s...@p...org>
    <o...@t...home>
    <s...@p...org>
    <o...@t...home>
    <s...@p...org>

    W dniu .06.2019 o 10:34 Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:

    > A mówiłem, że jesteś jak płaskoziemiec? Mogłeś jakkolwiek
    > odnieść się do argumentów które podałem, nawet napisać że
    > są nieprzekonujące, ale wolałeś wyciąć.
    >
    > Napisz coś jeszcze prześmiewczego na mój temat, dorzuć
    > coś o dinozaurach i faktycznie nie ma co kontynuować.

    Wręcz przeciwnie - takie zbójeckie prawo Trefnisia-prześmiewcy.
    I trolla - nie wstydzę się tego określenia, wałkowanie tematu wyczerpuje
    znamiona trollizmu.
    Ale mam pełne prawo (sam je sobie daję) umożliwić ci skompromitowanie się
    do cna, Wojciechu.
    Zwłaszcza, że litościwie bardzo długo dawałem ci szansę na EOT.

    Podpowiadałem ci (a znacznie ważniejsze - grupie, boś ty nieprzemakalny i
    niereformowalny) dość dobrze umotywowane powody, dla których strona nie
    jest stuprocentowo bezpieczna.
    Powtarzam link dla potomności:

    https://www.vertextech.com.au/2018/06/26/should-i-us
    e-have-i-been-pwned-hibps/

    Obawiam się, że skoro zignorowałeś podane tam argumenty, to pewnie z
    powodu bariery językowej, zatem:

    https://translate.google.pl/translate?sl=en&tl=pl&u=
    https%3A%2F%2Fwww.vertextech.com.au%2F2018%2F06%2F26
    %2Fshould-i-use-have-i-been-pwned-hibps%2F

    (powinno przejść, ale jeśli nie uda ci się - poproś o pomoc, pomogę).

    Kiedy już doczytasz, dlaczego portal nie jest bezpieczny w 100% (nie
    musisz tutaj chwalić się przemyśleniami), zauważ też
    SZKODLIWOŚĆ
    (przepraszam za okrzyk, ale Wojciech taki jakiś mało spostrzegawczy, wolę
    podkreślić) portalu, który reklamujesz .
    Teraz każdy może sobie sprawdzić - "na jakich portalach Wojciech ma/miał
    konto".
    Akurat ty jesteś grzeczny (żadnych porno, portali randkowych, stron
    faszystowskich, patostreamu itp).

    Ale sprawdzić można każde konto - żony, dziewczyny, kolegi z pracy,
    sąsiada itp.

    Ech, Wojciech woli się utopić, niż przyznać, że nie potrafi pływać. Zatem
    pewnie będzie dalszy ciąg wynurzeń... Choć nadal proponuję zaprzestać

    --
    Trefniś