    From: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie odbywa się rozprawa?
    Date: Mon, 11 Dec 2006 10:15:19 +0100

    Marcin Krzemiński napisał(a):

    > Jesli cywilna, to po pierwsze Ty musisz zlozyc pozew (nie sadze zeby
    > prokurator skladal za Ciebie za 100 zl), po drugie Ty de facto
    > decydujesz o sadzie wlasciwym - mozesz zlozyc do "swojego" sadu bo
    > swiadczenie mialo byc spelnione w miejscu Twojego zamieszkania. Po
    > trzecie rozprawy moze nawet nie byc jesli sad wyda nakaz zaplaty i ten
    > sie uprawomocni.

    Prawda jest taka, że gość ma SS i tylko jednego negatywa na ponad 100
    pozytywów. Jednak przesyłki nie otrzymałem, a przez ponad miesiąc nie
    mogłem się doprosić by przesłał mi kopię dowodu nadania przesyłki, a
    później kopię dowodu złożenia reklamacji na zaginioną przesyłkę. Kiedy w
    zeszłym tygodniu wysłałem ostateczne żądanie aby udowodnił, że wysłał, bo
    inaczej zgłaszam sprawę organom ścigania, to kazał mi się, za
    przeproszeniem, ugryźć w dupę :) Więc się wkurzyłem i poszedłem na
    Policję i oczywiście dołączyłem maila o w/w treści wraz z nagłówkami.

    chairon