  • 11. Data: 2002-01-28 13:00:12
    Temat: Re: Gdzie nalezy skierowac donos ?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A od jakiego czasu "remontuje" on swoje mieszkanko?

    A jest w przepisach jakis limit? ;)

  • 12. Data: 2002-01-28 13:16:50
    Od: e...@b...gnet.pl (JaN)

    > A jeżeli już nie możesz wytrzymać to zagłuszaj go muzyką :)))

    Ale ja chce sie wyspac a nie sluchac muzyki ;-) poza tym inni
    lokatorzy moga zaczac sie skarzyc bo musialbym grac glosniej
    niz fagas stuka zeby zagluszyc.

    JaN

  • 13. Data: 2002-01-28 16:49:45
    Od: "krak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "-ZED-" <z...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    > Hej!
    >
    > "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message

    a jak nie kradnie to niech se prowadzi, pieniadze wyda w sklepie to juz
    jakas czesc podatku wplynie do kasy,
    a jak bedzie tylko na bezrobotne trza mu placic i spadaja wplywy z podatku
    obrotowego.

    niezarejstrowana dzialalnosc gosp. (jakies remonty,

    > Remont maszyn i urządzeń? ;-P

    > Mam takiego sąsiada - przez 3 lata wiercił codziennie, po kilka
    > godzin,wiertarką udarową.
    No jak kupil wiertarke pascia, wiertla od ruskich, to i sie chlopisko
    namordowalo
    3 lata to przeciez mozna zrobic wszytki sciany jak sito...
    cos przesadzasz,
    Hiltem otwor robisz nie dluzej niz 40 sek zwyklym udarem niech 2 min ...

    Spółdzielni powiedział, że remontuje sobie przedpokój.

    kiedys widzialem przedpokuj ulozony z boazeri.... zapalki!
    podobno wlasnie 3 lata ukladania zapalek, ale czy do tego potrzebny jest
    udar? ;D

    No to mi napisali, że on ma prawo przeprowadzać prace remontowe.

    no ma

    > Sąsiad najwyraźniej jest telepatą. Postanowiłem go zabić i wtedy
    > zamilkł... ;0)
    ;D zapalki mu sie skonczyly ;))

    > A tak szczerze - współczuję takiego sąsiada - ja wiem, jak taka menda
    > może człowieka umęczyć.

    mieszkalem kiedys z dziewczyna jej siostra i mezem w jednym mieszkaniu jej
    siostra miala kota,
    sasiadce przeszkadzalo, jak kot chodzil w nocy :))
    a jak wracalismy z pracy o 3 w nocy gdy wkladalismy klucz do dzwi juz byla
    na korytarzu.
    a szczytem bylo gdy mojej w zimie zrobilo sie zimno, wiadomo jak to z
    kobietam,i jest, serca maja gorace a nogi zimne :)) wstala i otwarla
    szuflade, zanim wyjela skarpetki juz nam sie sasiadka tlukla w sufit :)))
    O sexie nie wspomne bo to nie ta grupa, ale bylo wesolo gdy przyjechala
    policja i straz miejska bo niby sie glosno zachowujemy, a sasiedzi szeroko
    otwarli geby ze zdziwienia, policja i chlopcy mundurowcy pogrozili pani ze
    sobie jaja robi i bezasadnie ich wzywa, i mielismy swiety spox.

    faktem jest ze wiercenie aczkolwiek uciazliwe czasami jest potrzene, i kazdy
    kiedys ma taka potrzebe, a ze przeszkadza..
    no jak jest sie bezrobotnym, bez zainteresowan to faktycznie moze czlowieka
    szlak trafic, ja naszczescie wychodze z domu do pracy gdy wiekszosc ludzi
    spi i wracam gdu juz wiekszosc tez spi.
    To moj sposob na sasiada i jego rozdarta zone ;)

  • 14. Data: 2002-01-28 17:25:47
    Od: "Mariusz C." <m...@p...onet.pl>

    > kiedys widzialem przedpokuj ulozony z boazeri.... zapalki!
    > podobno wlasnie 3 lata ukladania zapalek,
    > ale czy do tego potrzebny jest udar? ;D

    Zależy od ułożenia zapałek.
    Jeśli wystają tylko łepki a reszta w ścianie
    to udar konieczny i to podwójny.
    Drugi w mózgu :)

  • 15. Data: 2002-01-28 21:52:41
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>

    Hej!

    "krak" <k...@p...onet.pl> wrote in message news:a33vf0$ndj$1@news.onet.pl...

    > faktem jest ze wiercenie aczkolwiek uciazliwe czasami jest potrzene, i kazdy
    > kiedys ma taka potrzebe, a ze przeszkadza..

    Chopie - nie od rana do nocy przez 6 dni w tygodniu...
    Co on robił nie wiem - ale remont toto na pewno nie był.

    > no jak jest sie bezrobotnym, bez zainteresowan to faktycznie moze czlowieka
    > szlak trafic, ja naszczescie wychodze z domu do pracy gdy wiekszosc ludzi
    > spi i wracam gdu juz wiekszosc tez spi.

    A jak pracujesz umysłowo w domu?
    W tym czasie musiałem się akurat do egzaminów uczyć - polecam. Wcześniej
    nie wiedziałem nawet, że on tak całymi dniami.

    BTW: a co powiesz o siedmiokrotnym zalaniu w ciągu jednego roku? I to takim
    fest... Akurat skończyłem remont, wstaję rano, a tu - tapety ze ścian pozłaziły,
    wszędzie pełno wody... Sam sobie instalację "naprawiał" - to i były skutki.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>

  • 16. Data: 2002-01-29 16:39:49
    Od: "Miloha Odzież Ciążowa" <m...@m...pl>

    > ona sie z nim rozwiedzie i wywali z chaty a wtedy bedziecie mieli swiety
    > spokoj dopoki zona nie
    > przyprowadzi sobie nowego gacha i nie bedzie w nocy sie wydzierac z
    rozkoszy
    > ale wtedy trzeba bedzie
    > znowu cos wymyslic
    > zapraszam wtedy ponownie na grupe wtedy ;)

    Dobre bo mocne!

    --------
    lkk(www.miloha.pl)

  • 17. Data: 2002-01-30 08:29:00
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

    Nie...
    chyba, że skorzysta z tzw, prawa sąsiedzkiego

    :))))

    Grzegorz