  • 1. Data: 2002-01-26 20:01:13
    Temat: Gdzie nalezy skierowac donos ?
    Od: e...@b...gnet.pl (JaN)

    Podejrzewamy ze sasiad prowadzi w lokalu mieszkalnym
    niezarejstrowana dzialalnosc gosp. (jakies remonty,
    stukanie, szlifierka). Spoldzielnia mieszk. nie reaguje bo
    jej zdaniem nie jest glosno a majsterkowac moze sobie kazdy.
    Znajomy poradzil nam napisac donos do UKS. Czy to ma sens?
    Nie mamy dowodow. Czy UKS rozpatrzy donos oparty na podejrzeniach i
    ustali czym zajmuje sie sasiad?

    JaN

  • 2. Data: 2002-01-26 20:48:56
    Temat: Re: Gdzie nalezy skierowac donos ?
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    JaN wrote:

> [...]
    > Znajomy poradzil nam napisac donos do UKS. Czy to ma sens?
    > Nie mamy dowodow. Czy UKS rozpatrzy donos oparty na podejrzeniach i

    A nie lepiej porozmawiać z owym sąsiadem, zamiast od razu bawić się w
    kapusia??? A jak ma działalność zgłoszoną, to jak wam będzie w buzi???
    Jeżeli was bolą hałasy, to można sąsiadowi zwrócić uwagę - jeżeli sa
    naprawdę dokuczliwe, to wtedy można robić raban, ale tym się UKS nie
    zajmuje. A jeżeli po prostu was boli, że gość sobie potrafi
    zrobić/zarobić, to bez komentarza ):(

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2002-01-27 07:05:44
    Od: e...@b...gnet.pl (JaN)

> [...]
    > Jeżeli was bolą hałasy, to można sąsiadowi zwrócić uwagę - jeżeli sa
    > naprawdę dokuczliwe, to wtedy można robić raban, ale tym się UKS nie

    Zwracanie uwagi nie pomaga a dzialalnosci nie ma zarejestrowanej tyle
    akurat ustalono. Na dluzsza mete halas jest dokuczliwy choc na pierwszy
    rzut nie wydaje sie glosny. Gdzies tak ... po tygodniu zaczalbys narzekac.

    JaN

  • 4. Data: 2002-01-27 08:26:13
    Od: "elwood blues" <e...@b...pl>

    > Zwracanie uwagi nie pomaga a dzialalnosci nie ma zarejestrowanej tyle
    > akurat ustalono. Na dluzsza mete halas jest dokuczliwy choc na pierwszy
    > rzut nie wydaje sie glosny. Gdzies tak ... po tygodniu zaczalbys narzekac.

    moze lepiej zrobcie fotomontaz sasiada z jakas mloda niunia i wyslijcie jego
    zonie
    ona sie z nim rozwiedzie i wywali z chaty a wtedy bedziecie mieli swiety
    spokoj dopoki zona nie
    przyprowadzi sobie nowego gacha i nie bedzie w nocy sie wydzierac z rozkoszy
    ale wtedy trzeba bedzie
    znowu cos wymyslic
    zapraszam wtedy ponownie na grupe wtedy ;)
    eb

  • 5. Data: 2002-01-27 08:43:27
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Podejrzewamy ze sasiad prowadzi w lokalu mieszkalnym
    > niezarejstrowana dzialalnosc gosp. (jakies remonty,
    > stukanie, szlifierka).

    Remonty na wynos? ;-)

    Moze po prostu remontuje swoje mieszkanie?

    > Spoldzielnia mieszk. nie reaguje bo
    > jej zdaniem nie jest glosno a majsterkowac moze sobie kazdy.

    Swiete slowa.

    > Znajomy poradzil nam napisac donos do UKS. Czy to ma sens?

    Jak najbardziej, potem sasiad napisze na Ciebie i zabawy
    macie na jakies dziesiec lat :)

    > Nie mamy dowodow. Czy UKS rozpatrzy donos oparty na podejrzeniach i
    > ustali czym zajmuje sie sasiad?

    UKS przy okazji zerknie co Ty robisz ;)

  • 6. Data: 2002-01-27 16:45:03
    Od: e...@b...gnet.pl (JaN)

    "Jakub Jewu?a" <b...@s...com.pl> wrote in message

    > Remonty na wynos? ;-)

    nie Gajos

    > Moze po prostu remontuje swoje mieszkanie?

    Moze i co z tego. Masz problemy z rozumieniem tekstu, popros
    rodzicow o pomoc.

    > Swiete slowa.

    Modle sie zeby Tobie zaczeli stukac wtedy moze cos Ci zaskoczy w
    mozgownicy.

    > UKS przy okazji zerknie co Ty robisz ;)

    Stwierdzenie oparte na wlasnych doswiadczeniach ?

    JaN

  • 7. Data: 2002-01-28 08:33:22
    Od: "Joanna Żbikowska" <a...@a...com.pl>

    Użytkownik "elwood blues" <e...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale wtedy trzeba bedzie
    > znowu cos wymyslic
    > zapraszam wtedy ponownie na grupe wtedy ;)

    ROTFL - długo po podłodze - uważam że to post miesiąca :)) nareszcie coś
    wesołego w podatkach
    Joanna

  • 8. Data: 2002-01-28 08:58:33
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>

    Hej!

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message

    > Remonty na wynos? ;-)

    Remont maszyn i urządzeń? ;-P

    > Moze po prostu remontuje swoje mieszkanie?

    Mam takiego sąsiada - przez 3 lata wiercił codziennie, po kilka
    godzin,wiertarką udarową. Spółdzielni powiedział, że remontuje
    sobie przedpokój. No to mi napisali, że on ma prawo przeprowadzać
    prace remontowe. Ciekawe - zadanie dla dociekliwych - jak wygląda
    przedpokój o powierzchni 2,5mkw remontowany przez trzy lata przy
    pomocy rzeczonego urządzenia?
    Sąsiad najwyraźniej jest telepatą. Postanowiłem go zabić i wtedy
    zamilkł... ;0)
    A tak szczerze - współczuję takiego sąsiada - ja wiem, jak taka menda
    może człowieka umęczyć.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>

  • 9. Data: 2002-01-28 09:10:49
    Od: "Samena" <s...@w...pl>

    Kiedyś mój sąsiad co tydzień o 7.00 rano wiercił dziury. Cały czas
    zatanawiałam się skąd on wziął tyle ścian żeby powercić w nich te dziury.
    trwało to ze dwa lata i narszcie ucichlo. pragę dodać że nasz budynek był z
    żelbetu i strasznie żle się w nim wierciło - trzeba było mić super wiertarę
    :)
    Cierpliwości...
    A jeżeli już nie możesz wytrzymać to zagłuszaj go muzyką :)))
    Samenka

  • 10. Data: 2002-01-28 12:32:03
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

    A od jakiego czasu "remontuje" on swoje mieszkanko?

    Grzegorz