    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie można mailowo zgłosić podejrzenie o przestępstwie
    Date: Mon, 14 Jun 2010 19:08:09 +0200

    W dniu 14 czerwca 2010 18:54, witek pisze:

    > Skoro nikt nie czuje się poszkodowany i wyłudzenie kasy mu nie
    > przeszkadza, to nie ma podstaw do ścigania kogokolwiek.

    Dziwne jest prawo. Nie chodzi o ściganie ale zaniechanie. To musi się
    stać nieszczęście aby coś zmienić? Bez sensu.

    To jak domniemany pedofil zagaduje dzieci na ulicy, ale żadnego nie
    molestuje albo nikt nie wie że to zrobił, to nie można tego zgłosić na
    policji bo policja i tak nic nie zrobi? Aż się stanie nieszczęście? Może
    molestowanie dzieci jest ściganre z użędu nie wiem, ale gweałt na 17 już
    nie i jak widać, że ktoś ma takie zamiary to policja nic nie robi? Nie
    można tego zgłosić?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?