  • 1. Data: 2003-04-25 09:59:47
    Temat: Gdzie bezplatne porady prawne?
    Od: w...@p...onet.pl

    Czy znacie jakies miejsce (w sieci albo w Warszawie) gdzie mozna uzyskac
    bezplatna pomoc prawna - dot. biznesu.

    Wiem, ze tego typu pomoc dla malych przedsiebiorwa swiadcza np. msp oraz
    parp.gov.pl.
    Nie mam mozliwosci aby do nich teraz jechac - stad pytam o inne zrodla.

  • 2. Data: 2003-04-25 10:15:28
    Temat: Re: Gdzie bezplatne porady prawne?
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    > Czy znacie jakies miejsce (w sieci albo w Warszawie) gdzie mozna uzyskac
    > bezplatna pomoc prawna - dot. biznesu.

    www.poradaprawna.pl, ale trzeba sie tam zarejestrowac i na odpowiedz
    poczekac okolo 3 dni.

  • 3. Data: 2003-04-25 11:02:49
    Temat: Odp: Gdzie bezplatne porady prawne?
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Vei <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8b26g$knp$...@a...news.tpi.pl...

    > www.poradaprawna.pl, ale trzeba sie tam zarejestrowac i na odpowiedz
    > poczekac okolo 3 dni.

    No i oczywiscie tutaj :-) Jest szybciej...

    Depi.

  • 4. Data: 2003-04-25 17:43:24
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > parp.gov.pl.
    > Nie mam mozliwosci aby do nich teraz jechac - stad pytam o inne zrodla.

    Polecam portal www.prawo.hoga.pl
    Poradnik
    Pozdrawiam
    Michał