  • Data: 2017-07-28 15:39:58
    Temat: Re: Gdzie bedzie sprawa?
    Od: mastif <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-28 o 15:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Właśnie się przyznałeś, że je popełniłeś ;-)

    Nie, pisałem teoretycznie, gdybym je popełnił zapłacił bym te pare
    groszy, a nie płacił adwokatowi grubej kasy itd

    To nie jest PRZESTEPSTWO tylko WYKROCZENIE

    A dlaczego nie mogą ustalić miejsca ? :)

    Pytanie z innej beczki, niech bedzie ze tam bedzie rozprawa, jezeli bede
    chcial sie zapoznac z materiałami to musze tam jechac, czy mozna za
    jakas oplata zeby mi je wyslali ew adwokatowi ?