  • 11. Data: 2004-02-13 15:42:50
    Temat: Re: Gdy kto? ?le pogró?ki
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/13/2004 3:17 PM, olaf wrote:

    > Dzięki za radę. Nie należę do facetów typu macho, a sporo jest świrów
    > w sieci. Nie wiem, dlaczego on akurat wybrał mój numer GG. Może to
    > przypadek. Wiem tylko,że z treści jego wypowiedzi, w których
    > dominowały bluźnierstwa i epitety pod adresem moich bliskich typu:
    > twój ojcec i twoi kolesie nie mająjaj, twoja dziewczyna to płaska
    > emocjonalnie suka...można wywnioskować, że ten facet nie jest
    > normalny

    Napisz mu może, że nie wiesz, czy będzie mógł przyjechać do Ciebie, bo
    wszystko, co piszesz w komputerze, to zmyślasz, a do zakładu tak łatwo
    nie wpuszczą.(Do komputera masz dostęp w więziennej bibliotece, nie
    ważne, czy to możliwe).
    Napisz, że nieprędko się spotkacie, bo masz przerwe w życiorysie ze
    względu na pobicie ze skutkiem śmiertelnym w warunkach recydywy. Napisz,
    ze wzbudził twoja sympatię, korespondując sprawdzałeś, czy nie jest
    cwelem i że bardzo chcesz sie spotkać, jak tylko będziesz mógł, bo razem
    do czegoś można dojść. Napisz, że masz cos "na oku", co go zainteresuje.

    Pzdr: Catbert

  • 12. Data: 2004-02-13 15:44:30
    Od: Dogbert <v...@w...pl>

  • 13. Data: 2004-02-13 17:51:59
    Temat: Re: Gdy ktoś śle pogróżki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "olaf" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    Żołnierze jednostek specjalnych, to wbrew pozorom dość zrównoważone
    jednostki. Mają lepsze zabawy niż chwalenie się tym na GG i ubliżanie
    komukolwiek. Po za tym, "krowa, która dużo ryczy, mało mleka daje". Jeśli
    nawet to nie dowcip kolegów, to w pełni popieram Arka, że nie masz się
    czym przejmować. Trafiłeś na jakiegoś kretyna i tyle.