eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz
    Dolny]
    Date: Wed, 1 Sep 2021 15:35:54 +0200
    <612dc3a0$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <sgkh8p$8h7$1@gioia.aioe.org>
    <612dcf45$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <612f3b2e$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <612f4001$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rqa50dbixzpc.7i6opcvugu7w$.dlg@40tude.net>
    <612f479b$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <hswd87xl04m4.2qu09utu4t12$.dlg@40tude.net>
    <612f55c9$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <u...@4...net>
    <612f5734$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgnpec$12me$1@gioia.aioe.org>
    <612f6e5a$0$499$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 01.09.2021 o 14:13, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Kurczę, znowu mam tłumaczyć coś, co pisałem już chyba z dziesięć
    > razy?
    >
    > Nie chodzi, że przekraczali nielegalnie, ale że nie szantażowali
    > pograniczników żeby przymknęli oko na ich nielegalne przekroczenie.

    Może nie musieli przymykać oczu, bo ci pogranicznicy w cywilizowanych
    krajach po prostu przestrzegali prawa i przyjmowali wnioski o azyl
    zamiast cofać ich na zasieki z drutu kolczastego i kazać im koczować na
    granicy?
    Te wszystkie zasieki i mury, to chyba były przy wyjeździe, a nie przy
    wjeździe jak teraz...

    > Zdarzyło się, że wycieczka Polaków do Czechosłowacji rozbiła
    > się pod granicą austriacką i postawiła sprawę jasno- albo nas
    > wpuścicie, albo wam tu pod granicą z głodu zemrzemy?

    A znasz jakieś zdarzenie, że nie chcieli wpuścić?

    > Jak wycieczkowicze ciepłego człowieka już przekroczyli, to pozamiatane
    > - trzeba się nimi zaopiekować. Ale to nie oznacza, że należy udawać
    > iż się nie widzi jak usiłują.

    Skoro piszesz, że to wycieczkowicze ciepłego człowieka, to może nie
    usiłują, lecz są zmuszani przez ciepłego człowieka?

    Pozdrawiam
    Piotr