eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-08-26 13:24:26
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Aug 2021 23:37:43 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Strażnik Straży Granicznej nie może przyjmować żadnych wniosków w lesie
    > na zielonej granicy. Byłoby to pogwałcenie suwerenności Białorusi.

    A co przed chwila pisales? "By złożyć wniosek nie trzeba w ogóle tej
    granicy przekraczać.

    Ale ale ... jesli stopy czlowieka sa po bialoruskiej stronie granicy,
    a reka z wnioskiem po polskiej, to co tu jest gwalcone ?

    A poza tym ... czy suwerennosc Bialorusi tak nas obchodzi?
    Co tam z finansowaniem czy pomoca dla zwiazkow Polakow na Bialorusi?

    J.