eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-08-26 13:34:42
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Aug 2021 23:35:49 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ależ oczywiście - może z Białorusi wysłać nawet wniosek do Polski.
    > Nielegalne przekroczenie granicy jest nadal przestępstwem. Straż
    > Graniczna ma prawo zapobiec popełnieniu przestępstwa używając Środków
    > Przymusu Bezpośredniego.

    Czyli co - gazem po oczach? Seria ostrzegawcza pod nogi?

    Bo cos mi sie widzi, ze palowanie czlowieka za linia graniczna, to
    byloby naruszenie suwerennosci Bialorusi, a np uzycie kajdanek
    sugeruje, ze on juz jest po naszej stronie :-)

    Ostrzelac kulami gumowymi? A jak sie nie trafi, to Bialorusini protest
    zloza, czy maja prawo odpowiedziec kulami olowianymi ? :-)

    Pisz jasno - plotu nam trzeba. Wysoki na jakies 7 metrow, pod
    napieciem :-)

    J.