eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz
    Dolny]
    Date: Wed, 25 Aug 2021 18:18:53 +0200
    <6126583e$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <sg5me3$kvm$1@gioia.aioe.org>
    <61265f7a$0$515$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 25.08.2021 o 17:19, nadir pisze:
    > W dniu 25.08.2021 o 17:08, Kviat pisze:
    >

    > Byłeś Ty kiedyś za granicą, ktoś tam się przejmował czy znasz miejscy
    > język i/lub prawo? Przecież, to nie problem strażnika na granicy.

    Hmmm... w cywilizowanych krajach jak czegoś nie wiesz i się zapytasz, to
    odpowiadają uprzejmie. Czasem nawet się uśmiechną, a nawet zawołają
    kogoś, kto włada językiem w którym zadałeś pytanie, a jak nie ma kogoś
    pod ręką, to potrafi zapytać, czy rozumiesz w jakimś innym cywilizowanym
    języku, który akurat zna on..
    No, ale co kraj to obyczaj.
    Ale uczciwie muszę przyznać, że nie próbowałem tego na granicy w lesie.

    > Strażnik na granicy nie jest od czytania komukolwiek ustaw, i nie ważne
    > czy to uchodźca, poseł czy marszałek Senatu.

    To już ustaliliśmy. Jest od wykonywania rozkazów. Ma wyłączyć myślenie.
    O zwykłej ludzkiej uprzejmości i empatii nie wspominając.
    Tylko czym to się różni od automatycznej wieżyczki strzelniczej bez AI?
    Nie wyszłoby taniej?

    Pozdrawiam
    Piotr