eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz
    Dolny]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 24 Aug 2021 20:26:13 +0200

    On Tue, 24 Aug 2021 19:36:09 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie wiem, co powinni zrobić. Nie mam pomysłu na naprawę świata. Ale
    > wiem, że osoba nie mająca możliwości przeżycia w swoim kraju kilku
    > tygodni nie będzie wędrowała tysiącami kilometrów.

    a niby dlaczego nie?
    Tzn jak tam u siebie w kraju grozi jej smierc.

    > Rzuć okiem na mapę. Z
    > Gruzji do naszej białoruskiej granicy jest 2 tysiące kilometrów w linii
    > prostej, a to jakiś punkt tranzytowy.

    A owszem, piechota nie przejdzie w trzy dni.
    Ale przeciez sa rozne srodki transportu.

    > Jakby wojna była za naszą granicą, to bym rozumiał, ze trzeba ludzi
    > ratować.

    No ale przeciez jest wojna. W Syrii byla, w Libii, teraz w
    Afganistanie.
    A nie, przepraszam, to tylko demokratyczna zmiana wladzy ...

    > Ale jak ich stać na wycieczki, pożyją i na Białorusi. Ktoś ich
    > tam zaprosił.

    A to nie jest powiedziane.
    Czasy ci sie nie pomylily, ze wjazd tylko za zaproszeniem?

    > To niech ich utrzymuje, żywi, leczy. Jeśli Białoruś ma z

    A jak przestanie, to co nas bzdurny migrant interesuje.

    > tym problem, to możemy im podrzucić pomoc humanitarną jak nie lubię
    > PiS, tak mają u mnie ogromnego PLUSa za pomysł.

    Co by nie mowic, to w Afganistanie 35 mln ludzi mieszka.
    Jak tylko milion zechce uciec, to nie damy rady, ba - sami to
    i 100 tys nie damy rady.
    Chociaz .. Ukraincow wiecej przyjechalo.

    A jak wpuscic jednego, to Lukaszenko szybko sprowadzi nastepnych.

    Tylko ... taa .. na naprawe swiata nie masz pomyslu, pieprzyc
    Afganczykow, nie twoj problem.

    > To sobie Białoruś ich wydali zgodnie ze swoimi przepisami do kraju, z
    > którego ewentualnie nielegalnie przybyli. A jak przybyli legalnie, to
    > organizator ma problem. Czemu my mamy się tym przejmować?

    Jasne, czemu sie mamy przejmowac, ze Bialorus ich legalnie eksmituje
    do Talibow ...

    J.