eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-08-24 21:29:25
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.08.2021 o 19:21, J.F pisze:

    > Stare zdjecia :-)

    Pytałeś jak jest, no to mniej więcej tak.

    > To gdzie ci uchodzcy koczuja - po polskiej czy bialoruskiej stronie
    > granicy ?

    Nie byłem w tym konkretnym miejscu, ale myślę że w pasie ziemi niczyjej,
    między naszymi a białoruskimi słupami granicznymi.

    > No ale to 15m, wedle powyzszego linku.

    Te 15 metrów, to jest z ustawy lub rozporządzenia, nie pamiętam już. Po
    prostu wrzuciłem link z wiki, bo tam są też zdjęcia.

    > Telewizja przyjedzie i pojedzie szybciej, albo zamieszka w hotelu ...
    > gdzie sie zamelduje.
    >
    > P.S. a hotele te meldunki to komu zglaszaja i jak ?

    Nie wiem jak to teraz technicznie wygląda, bo czasy i okoliczności
    trochę inne, poza tym służby trochę przez palce na to patrzą, ale za
    dawnych czasów, to u mnie w mieście zgłaszało się taki pobyt na milicji.
    Nie dawniej jak 2-3 lata temu jak byłem na wywczasach w górach, to w
    pensjonacie mieli normalnie książkę meldunkową i spisywali mnie z
    dowodu. Co oni z tym dalej robią to nie mam pojęcia.