    From: "mr.all" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gadu Gadu...
    Date: Mon, 13 Nov 2006 20:44:01 +0100

    Użytkownik "scream" <nie@

    > Bez jaj, dyskutujemy na poważny temat. Autor wątku napisał że chodzi o
    > jakiegoś frustrata, pewnie chodzi tu o jakąś niespełnioną miłość czy inną
    > bzdurę.

    No wiec, ja nie wiem w jakim celu ktos powiesil w necie te dane. Autor watku
    wie? Moze nie doczytalem poczatku.
    Wyjasnic to mozna na bazie UoODO. Moze to zrobic wlasciciel danych
    osobowych.

    > Dokładnie w celach osobistych.

    Tez nie wiem, a mam watpliwosci. Jakie to niby mialyby byc cele osobiste w
    uzyciu cudzych danych osobowych...?

    > Nie pozbawiam, nadal może dochodzić swoich praw na podstawie odpowiednich
    > art. KC. Kłóce sie tylko z zastosowaniem tu UOoDO.

    ;-)
    A to sie nie klocmy.

    > Dotyczy tylko zbiorów.

    Dotyczy danych osobowych.
    Art. 6.
    1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje
    dotyczące
    zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.
    Wiec imie, nazwisko, adres to dane osobowe. Dane osobowe dotyczace jednej
    osoby. Dane osobowe (l.mn.) jednej osoby (l.poj.)

    > A takie "podszywanie sie pod cudze nazwisko" to niby jest karalne? W ogóle
    > mam wątpliwości czy w omawianym przypadku można narazić na jakiekolwiek
    > konsekwencje autora tych działan, poza drogą cywilną oczywiście.

    A co proponujesz na droge cywilna?

    > Ale nie na podstawie UOoDO. I nie mieszajmy w to GIODO.

    Byc moze masz racje, ale ja nie mam pewnosci.
    --
    --pozdr.czes