  • Data: 2013-02-28 13:39:30
    Temat: GUS - dnur
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak sie tego pozbyc?

    Wylosowali(??) mnie kilka lat temu i od tej pory rok w rok dupe zawracaja.

    Nic za to nie placa.

    Ksiegowosc ma dodatkowa robote. To juz bym wolal, zeby sobie Panie w tym
    czasie kawe pily i szlifowaly pazurki niz wertowaly formularze dla GUS.
    Albo robily cos przydatnego.

    I jeszcze sla to mailami, co wlasnie ze spamu wyłowiłem.

    To niech choc korespondencję papierowa przysylaja.

    :/

    "Główny Urząd Statystyczny uprzejmie informuje, że Państwa firma została
    objęta obowiązkiem sprawozdawczym: Sprawozdanie o międzynarodowej
    wymianie usług za rok 2012 (DNU-R), który wynika z art. 30 ust. 3
    ustawy o statystyce publicznej z dnia 29 czerwca 1995 r. (Dz.U. z 2012
    r. poz. 591) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 lipca 2011r. w
    sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2012
    r. (Dz. U. Nr 173, poz. 1030, z późn. zm.)."