    From: cybor <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: GNU GPL - demo
    Date: Mon, 3 Oct 2005 19:39:01 +0200

    Mon, 3 Oct 2005 15:34:13 +0000 (UTC), na pl.comp.os.advocacy, Dominik
    'Rathann' Mierzejewski napisał(a):

    > Date: Mon, 3 Oct 2005 17:14:56 +0200
    > From: cybor

    > Jeśli użyjesz źródeł tamtej aplikacji w swojej. Poczytaj ze zrozumieniem.
    > A poza tym NTG. FUT: psp.
    Dobra rzucę okiem na soc, ale tu chciałbym zakończyć skoro już się ciągnie
    temat... tak jakoś advocacy skojarzyło mi się z zawiłościami prawnymi,
    choćby i GNU GPL
    Czytam (staram się czytać ze zrozumieniem :)), wiem że jak dołączę kawałek
    źródeł to zrozumiałe, ale dołączam biblioteki które też powstały ze źródeł
    udostępnionych na GPL implikuje że i biblioteka jest też na GPL.
    Więc problem pozostaje.
    --
    pozdrawiam
    cybor, odpowiadając na e-mail usun "g" z adresu