  • Data: 2009-05-14 12:44:23
    Temat: Re: Funkcjonariusz a drobne wykroczenie po służbie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gugkoj$2466$1@opal.icpnet.pl...
    > wiadomości news:gufag1$ceo$2@inews.gazeta.pl...
    > Chciałbyś karać dwa razy np. za niezapięcie pasów bezpieczeństwa poza
    > służbą?? mandat i np. nagana lub upomnienie??
    > Coś ci się pomyrdało.
    > Pzdr
    > Leszek

    Pod adresem
    http://www.policja.swinoujscie.pl/pomocnik/data/lex/
    Dz.U.98.4.14.html masz
    stosowne Rozporządzenie. Zacznij czytać od §10 pkt 1 ust 1. Rzecz z resztą
    była już wielokrotnie dyskutowana tu, omawiana przez media, była
    przedmiotem nawet chyba któryś postulatów strajkowych. Zarzucano między
    innymi niekonstytucyjność tego rozwiązania, bo jedną osobę za ten sam czyn
    karze się dwukrotnie - tak naprawdę trzy, albo i więcej razy. Bo karany
    policjant nie może zostać nagrodzony, choćby zasłużył przez pewien czas,
    oraz potrąca mu się jeszcze część 13-tki.

    Nie sądziłem, ze jest jeszcze w jakaś osoba cokolwiek obeznana z prawem,
    która o tym nie wie.